love


روستای شادگان در استان کهگیلویه و بویر احمد

روستای شادگان در استان کهگیلویه و بویر احمد

 جملات اس ام اس جدید عاشقانه New Love SMS

سیب دلم …
لک زده است
برای عطر دستانت !
گمم نکن !!
قول ..
که گوشه ی حافظه ات ..
آرام بنشینم !
بگذار بمانم !..
آرام گوشه حافظه ات فقط

 



نظرات شما عزیزان:

مهلا
ساعت16:46---21 آبان 1390
سلام ممنون از حضور گرمتون، لینک شدید پاسخ:سلامی چو بوی خوش آشنایی.منم شما را لینک کردم. به امید دیدار .

بشار
ساعت12:45---21 آبان 1390




بگذار آن باشم که با تو در کوهسار گام بر می دارد

بگذار کسی باشم که بی دغدغه با او سخن می گوئی

بگذار کسی باشم که در وقت غم سوی او می آیی

بگذار کسی باشم که در شادی با او می خندی

بگذار کسی باشم که به او عشق می ورزی


پاسخ:مرسی از ابراز عشق و محبت شما دوست عزیزم. من هم شما را لینک کردم. باز هم تشکر . مشتاق دیدارت هستم.


محبوبه
ساعت17:19---15 آبان 1390
سلام ممنون که لینکمون کردی
لینکت کردیم
بازم به ماسربزن


nazanin
ساعت18:19---14 آبان 1390
delam kheyli gerefte

nazanin
ساعت18:19---14 آبان 1390
delam kheyli gerefte

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 آبان 1390برچسب:,ساعت 15:9 توسط علی تقی پور| |


Power By: LoxBlog.Com